Skagen bereikt! - Reisverslag uit Østerby, Denemarken van Kees Sluijs - WaarBenJij.nu Skagen bereikt! - Reisverslag uit Østerby, Denemarken van Kees Sluijs - WaarBenJij.nu

Skagen bereikt!

Blijf op de hoogte en volg Kees

13 Juni 2013 | Denemarken, Østerby

Ja, op de foto ziet het er naar uit dat het zwaar was maar zo erg was het niet.
Het bekende puntje boven Skagen waar Skagerak en Kattegat elkaar ontmoeten. Vandaar dat het "puntje" door de eb en vloedstroom wat zwabbert van links naar rechts.
Mijn fiets kreeg ik niet zover mee omhoog, die heb ik bij de vuurtoren laten staan, zoals je vaag onderaan op de 2e foto kunt zien.
Wil je daar ook eens kijken? Het is 2048 km op de fiets en langs de kust.

  • 14 Juni 2013 - 08:21

    Jeroen Van Sluijs:

    Hoi Kees!

    Bij gebrek aan een foto heb ik even goed ingezoomd met Google Maps. Bijzonder, dat puntje ("Grenen" staat erbij). Zo te zien kan je er helemaal naartoe lopen! En zie ik nou dat er ook een frietkraam staat op het eind? :)

    Succes met de oversteek en ik ben benieuwd naar de foto's.

    Groeten,
    Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 25050

Voorgaande reizen:

24 Mei 2013 - 14 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: