Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kees van Sluijs - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kees van Sluijs - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op de fiets vanuit Hoogland naar de Noordzeekust, vandaar in noordelijke richting het deel Nederland-Duitsland-Denemarken-Zweden-Noorwegen van de North Sea Cycle Route (NSCR), waarbij steeds de kustlijn wordt gevolgd
De eerste week fietst Agaath mee tot Noord-Groningen, vervolgens ga ik alleen via Noord-Duitsland-Denemarken-Zweden tot Götenborg; daar komt Onno erbij en fietsen we samen via Oslo, steeds de kust volgend, naar Bergen.

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2014

Tenslotte ......

08 Augustus 2014

De laatste etappes

04 Augustus 2014

De laatste lootjes ..... vallen wel mee.

01 Augustus 2014

Hull gepasseerd

29 Juli 2014

Goed opgeschoten en prima weer
Kees

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24969

Voorgaande reizen:

24 Mei 2013 - 14 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: