Goed opgeschoten en prima weer - Reisverslag uit Whitley Bay, Verenigd Koninkrijk van Kees Sluijs - WaarBenJij.nu Goed opgeschoten en prima weer - Reisverslag uit Whitley Bay, Verenigd Koninkrijk van Kees Sluijs - WaarBenJij.nu

Goed opgeschoten en prima weer

Blijf op de hoogte en volg Kees

29 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Whitley Bay

Na een paar dagen radiostilte ben ik weer in de lucht. Niet overal is er Wifi of soms is het signaal zo zwak, dat ik het programma niet kan oproepen.
Afgezien van zondag met veel plensbuien heb ik tot nu toe geen reden tot klagen; iedere dag, en met name gisteren, prachtig zomerweer.
Voor de "volgers": Vanuit Falkland ben ik via Innerleiten in Melrose uitgekomen, na een overnachting daar via Berwick upon Tweed naar Belford (regendag). Inmiddels zit ik in Whitley Bay, net boven Newecastle. Jammer dat er in een afstand van zeker 40 km boven Newcastle geen camping te vinden is die tentkampeerders accepteert, allemaal van die foeilelijke stacaravanparken. Na veel zoeken, omrijden voor helaas niet meer bestaande campings, na 120 km noodgedwongen een B&B genomen.
Alles gaat verder prima, geen technische problemen en ook met de fysieke gesteldheid gaat het prima.
Inmiddels 1580 km op de teller, dat schiet goed op.
Nu op weg baar het volgende obstakel: proberen om Newcastle te passeren. Edinburgh was prachtig, maar een crime om er dwars door het centrum en alle voorsteden en veel woonwijken etc. etc. veilig doorheen te komen. Het is gelukt, dus dat zal nu ook wel weer lukken.

• 29 Juli 2014 - 09:27

Lineke:

Hoi Kees, fijn dat alle troubles nu achter je liggen. Ook goed te horen dat het lekker weer is. Geniet van het vervolg van je tocht.

• 29 Juli 2014 - 09:45

Lenie:

We misten je berichten. Goed om dit de te lezen Kees. Vrouwe Fortuna aan je zijde deze dagen,
    Het is echt vakantietijd, dus geen scholieren, slechts vakantiegangers op de Zeeuwse stranden en op de terrassen.
    Veel succes verder het einde nadert...

Warme groeten vanuit Goes.

• 29 Juli 2014 - 11:03

Gerard&Joke:

Hallo Kees
    Fijn om dit te lezen dat alles goed gaat.
    Hier is het nog steeds prachtig mooi weer.
    De kinderen zijn op vakantie, dus lekker rustig hier.
    Nog veel succes met het fietsen.

Groetjes Gerard&Joke

• 29 Juli 2014 - 14:29

Gonny Kruithof:

Hai Kees,

Fijn om je verhaal te lezen en te horen dat het goed gaat.

Groetjes Gonny

• 29 Juli 2014 - 20:36

Ton En Christina Hop:

Hoi kees weer een verslag knap dat je het nog steeds vol houd dat schrijven en fietsen natuurlijk.
    Schiet het al op?
    Hier was het gisteren heel slecht weer veel schade.
    Je kon bij station schothorst niet meer onder tunneltje door stond meter water.
    Dus de trein kon ook niet stoppen want je kon er niet wegkomen raar gedoe allemaal.
    Wordt je het nog niet zat in je eentje.
    Nou houdt vol tot de volgende keer.
    Groet ton en chris