Kees - NSCR - test - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Kees Sluijs - WaarBenJij.nu Kees - NSCR - test - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Kees Sluijs - WaarBenJij.nu

Kees - NSCR - test

Door: Keest

Blijf op de hoogte en volg Kees

23 Mei 2013 | Nederland, Hoogland

test

  • 23 Mei 2013 - 11:52

    Kees Zelf:

    Test geslaagd

  • 23 Mei 2013 - 11:59

    Onno De Vries:

    Hi Kees,
    Volgens mij is deze test geslaagd. Dat valt niet tegen na gisteravond en een vermoedelijk kort nachtje. Ik bel je later vandaag nog een keer.
    Gr. Onno

  • 23 Mei 2013 - 13:16

    Agaath:

    Laten we hopen dat we dan beter weer hebben dan vandaag!

  • 23 Mei 2013 - 14:32

    Egbert Duker:

    Hoi Kees, ik ga zeker je reisverslag volgen. Je moet wel moed hebben om met dit weer te vertrekken. Succes, het weer wordt een keer beter!

  • 23 Mei 2013 - 17:20

    Nico Fakkeldij:

    Hallo Kees en vooral ook Agaath,

    Wij wensen jullie veel succes met deze moedige onderneming.
    EN ik weet het zeker, het weer word beter ! ! ! (slechter kan niet)
    Groetjes
    Tonny en Nico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 24949

Voorgaande reizen:

24 Mei 2013 - 14 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: